Tuesday, May 19, 2009

Меси: Флорентино знае дека не треба да ми се јави

Аргентинската ѕвезда во редовите на Барселона, Лионел Меси вели дека ќе одговори на телефонскиот повик на Флорентино Перез но не очекува такво нешто бидејќи Перез знае дека тој не заминува од Ноу Камп

Меси вчере ги презентираше новите копачки на Adidas кој ќе ги носи на финалето од Лигата на Шампионите.

По презентацијата Меси одговараше на новинарските прашања и секако главна тема на медиумите од Шпанија е Флорентино Перез и неговата претседателска кандидатура во Реал Мадрид.

Меси беше запрашан дали ќе му се јави на Флорентино Перез доколку добие телефонски повик, а Аргенттинецот одговори позитивно.

“Дали би му кренал на Флорентино? Да секако дека ќе се јавам доколку ме побара Флорентино. Но се ќе заврши со тоа.”

“Сепак не мислам дека ќе се случи тоа. Тој е заинтересиран за други, исто така добри играчи а и јас не сакам да заминам од Барселона.”

“Мојата идеа е да останам во клубот. Дојдов тука како дете и тие ми дадоа се. Па затоа мислам дека Флорентини нема да ми се јави и тој го знае тоа.”


извор:спорт денес

No comments:

Post a Comment